Sekretariat
Sekretariatet har ansvaret for personale, jura og dokumentation.
Sekretariatet løser bl.a. følgende opgaver:
- Administration af ansættelsesforhold, herunder løn og personaleadministration/juridiske forhold ved ansættelser, under ansættelsesforholdets beståen og opsigelser, overenskomstforhandlinger, virksomhedsnævn
- Sikkerhedsudvalg og arbejdsmiljøområdet generelt
- Personalepolitikker og personaleudvikling, herunder kurser for de administrative medarbejdere
- Generel juridisk rådgivning til de øvrige kontorer/afdelinger i Lejerbo, herunder effektivisering og kvalitetssikring af procedurer og forretningsgange
- Dokumenthåndtering, bl.a. i forbindelse med nybyggeri, renoveringer og låneomlægninger
- Klassiske sekretariatsopgaver (såsom fastlæggelse af diverse politikker, bistand til beboerdemokratiske processer, sekretariatsbistand v/møder og beredskabsplaner)
Afdelingen ledes af Sekretariatschef, Signe Bitsch Jacobsen, tlf. 38 12 13 12, send email